CLICK HERE!

KESIAN KWN AKU...

Aku sampai rumah kul 12.15 mlm...
kesian aku ngn badan aku ni...
tp aku kesian gak kt kwn aku ni...aku anggap dia kakak la..sbb dia lagi tua dr aku...
pasal tu la aku gagahkan diri ni jumpe gak wpun aku mmg macam nak cari tilam je...ngntuk sgt..smalm tak cukup tido...huhuhu....

kenapa la org ni kawin..pastu nak BERCERAI?? MACAM DAH TREND Skang ni...aku betul2 tak paham..lebih2 lagi kalau dah lame mendirikan rumahtangga...15 tahun bukan satu tempoh yang pendek..kalau ada anak..dah tingkatan 3 pun...

sedih aku dgr citer kakak ni..nak tolg aku pun tak de pengalaman...ape yg aku boleh nasihatkan supaya buat solat istikharah dan byk kan berdoa...

sepanjang perjalanan balik, kepala otak aku ni dok pikir je...ADAKAH ITU DUGAAN @ BALASAN ALLAH KEPADA KITA SBB TAK MENGIKUTI PERINTAHNYA...

Renung2kan dan selamat beramal....



3 comments:

momentinlife said...

hmm bru je bincang isu ni wif my mom..
byk alasan, 'dah tak serasi'...
ces!
padahal dulu, bole je berthn2 duk sma...

sebenarnya sudah ada cinta lain dlm hati!!

Jard The Great said...

huhu.. no komen...

aliaaroslan said...

kadang2 kita senang cakap sebab kita takde kat tempat diorang.. mungkin diorang dah boleh hidup bertahun2 sebab masing2 dah cuba bertahun2 utk menjadikan marriage itu works tapi kalau memang Allah kata jodoh kita sampai tahap itu sahaja, kita harus percaya pada qada' dan qadar.. ye tak?

jangan menilai orang yang bercerai itu kerana diorang tak berusaha keras dalam perkahwinan diorang..

always think outside of the box.. hehe