CLICK HERE!

Hehehe..FOC Lagi!!!

Komfem uol jeles..
nak buat camner...
org kata.."musuh jgn dicari..rezeki jgn ditolak..."
hehhehe....
mmg berturut2 mingu ni rezeki aku melimpah ruah..

Hari Isnin 31 Ogos--> Ochee bunje buka puasa..mekacih ochee..
ko mmg pandai masak...!

Hari Selasa 1 Sept--> kat entry semalam..terima kasih awak...

Hari ni 2 Sept --> kwn aku bunje..kat hilton...
hehe....punye la byk makanan..
aku rase org Malaysia ni boleh mati disebabkan byk makan..

Esok 3 Sept--> Jard, ko tnye ina..jd ke tak??
kalau tak jadi...aku nak g cari sponsor tuk esok..
hehehehe....
"Jumaat tu jard, kalau aku nak folo, aku text ko k..."

miSs siv yang cenonit...bukan akak tak moh bwk kamu td..tp tu disponsor oleh kwn akak...minggu depan ek??
kite date & buka puasa?? ok??

pasni aku nak g jumpe ngn budak 2 org ni..
si kembar tak seiras ni...
mst salah seorg dr diorg telah menceroboh laptop aku ni..
tak pun dua2 org...
ooo...diorg ingt kak long dia tak tau ek...
i know bebb..
siapp korggg....
ni la 2 org budak kembar tak seiras tu merangkap adik aku yang nakal gilerrr!!
Siapppppp korg ekkk...

BAJU COKLAT & BIRU TU KEMBAR TAK SEIRAS..
TP NAKAL DIORG SEIRAS...
hehehhe....

p/s: miSs siv dah kenal kan??? hehhehe....

sebelum aku chow...aku nak tunjuk tudung baru aku...
hehhe..
cantik kan tudung baru aku??

salam sayang
DaliaLiyana

25 comments:

miSs siv said...

hahaha~
okay next week akak blanje!!
=P

kenal sgt da~
lagi2 dgn acap..
ehehe

G-HaD's said...

amboi..mewah2 mkn ni...hati2 k.dalia..kang de yg lari picthn bj raye...hehehe...
Tudung ape tu ek?ssuai n cantk le kak;)

DaliaLiyana said...

MiSs siv: ok next week akak bunje..tp air kosong je ek..hehhe...tak la gurau je..nnt kite msg2 k..?:)

G-Had: tu la tu..risau gak ni..org lain puasa makin slim...akak makin debab lak..waaa...tu tudung murah je...hehhe...

sharamli said...

tu gamb0 raya ke?

DaliaLiyana said...

aah...sharmili...gambo raye tahun lepas..hehehe...

saypOOL rafhtello said...

ajak miss siv je ke..
saya ni??
dah berminggu2 puasa tp xde pn fOC..
huhu..

DaliaLiyana said...

hehehe.bukan tak nak ajak...
malu je nak ajak saypOOL...hehehe...

mamai said...

oc untuk pakcik bila lagi

Jard The Great said...

waaaaaaaaaa...... eh kak.. venue buka puasa diubah kepada shah alam kot.. ehehe.. konfem ikut k? yg pasal esok malam.. tatau lagi.. huhuhu.. tunggu ina infom..

GRuNGe said...

Wah, bestnya dibelanja. Bila mau blanja bro ni? :P

balqissy said...

nk FOC juge =) nak2 >.<

sis_nita said...

murah tol rezeki Dali ni yerr.. urmm kata orang. murah rezeki ni kan.. senang dapat jodoh.. hehehe!

en_me said...

jeliternyerr tudung ittewww.. ekeke

Snowwhite Zone said...

dalia-

pandai pakai tudung, bg la tudung apa2 je.. sure cantik..

kalu anis, huh gerenti hancuss. suka pakai yg jenis sarung je...

merahitujambu said...

bestnye..ade org blanja..rezeki namenye..
cantik tudung..sesuai gtu..

messyremo said...

pheewitt~~

cntek tudung kak

thanx dah tukar jenis comment~~hehe

sI tEDI said...

oik!!!,.. hari2 menghitung makan percuma ye?

Nurhayati said...

mmg jeles.. huhuhu
cantik tudung baru.. bright color..i lioke =)

Faisal Admar said...

bila pula you yang nak lanje i ni? hehe.

alamak! macam mana tak seiras langsung ek? sipi pun tak ni...

chekdenoor said...

Waduh dahlia....... nak tumpang sekaki boleh...kui kui

Bro_mie said...

makanan yg paling lazat ialah makan ketika lapor........makanan paling best ialah dapat mkn free...org blanjer....uff beeessstttt........!

arnamee said...

Salam ..

alaala...

jeles neh, nak juga leh? leh la..
di balnjekan ku?;p

Uncle Lee said...

Hi Dalia, love the colours of your tudung. Beautiful.
Guess you'll be getting new ones for Hari Raya?
Have fun and keep well, Lee.

anaklaut said...

cantik tudung tu DL..beli kat mana?

CINTAMANISZ Lite said...

Naper bila akak tgk korang pakai tudung tu sgt sesuai dan tantek tapi bila akak sarungkan kat kepala akak ni..akak jd tak tantek mcm korang?? huhu..(psst; kena tima hakikat ler yg akak ni tak tantek pun, hehe..)