CLICK HERE!

DiRi SNdiRi Vs MysELf...!

aku tak marah sape2..
aku cuma marah kat diri aku sb makin aku cuba utk lupakan dia..
makin aku rase sakit..

tp aku yakin aku BOLEH.... aku kena lupakan utk kebaikan byk pihak...
poyo tak ayat dan picture tu??

hikhikhik...

hai...hati2...nape la lemah dan lemau...

ok..jgn sedey2 k dalia..


cheer up!

LIFE IS TOO SHORT TO BE SAD...!


ok..cam biasa..

Aku ade soklan SENGAL lagi..

sape agak2 SENGAL...jom try jwb...
hehehehe....

adik RQ, jgn lupa jwb tau...

soklannyer..

1) byk2 air, air ape yg paling mahal?
2)byk2 bas...bas ape yg paling genius...?


haaaa...jwb...jgn tak jwb..



salam sayang

DaliaLiyana

16 comments:

mamai said...

rindu kat pakcik ajer la macam nie tak yah nak tention-tention

DaliaLiyana said...

hahahaa...pak cik tak moh...dah tua....ekekkee...

myQza said...

aduhai... usah di kenang pada dia yg tiada... :)

Unknown said...

errr... jgn lupakan daku dah laaa

emak said...

hidup msti hepi..org ckp zaman remaja muda skli je dtg.hehe

saiful mohamed said...

air money.duit.duit.
bus apa ek??bas sekolah??

zumairi said...

dia tu blogger gak ker

Nakamura Kazuki said...

ok....cik DL jawapan soalan sengal adalah

a-air mata air...kut...

b.bas sekolah..hehehe

ambe nak kasi juga teka teki sengal..dalam banyak2 ikan, ikan apa yang ada ketiak?..hehehe

Amal said...

epul lucah!
tapi betul kut kak..
air money..
ekekeke~
ha bus pun bus sekolah.
die pegi sekolah.sbb tuu genius.
org tak tiru epul eh kak..
;p

imHepPie said...

geng bas skolah kot yg genius ahaha..

xmola sedey2 eh sis...

Azuan said...

bas u la lagi genius dari bas sekolah hoho...

apan lee said...

haha.macam dah banyak teka betul kat atas tu.
1.air maaaaate.kan?
2.bas sekolah.sebab die pegi sekolah.

eh?

akak DL,chillah.malaysia boleh! :P

Abang Long said...

1 - Air money. :) :(
2 - BASikal


Hehehe

Pais Mais said...

air paling mahal ialah air milo kedai pak majid.. rm1.80 segelas.

bas paling genius ialah bas universiti.. bas sekolah tak pandai sangt..selalu ponteng perhimpunan.

amacam..ada btul??

Unknown said...

jawapan kepada soklan kuiz..

1)air paling mahal ye???air ??ai love u...ahhaha

2)bas sekolah...warghhh genius genius..hehe

Bro Framestone said...

air money he...23x (awat len je bunyinye)

ala ok la teu kan...bro pun kekdg kul 5pg dah wat entry kat blog....tp set kan auto publish...

bahasa apa teu ek..even bro faham maksudnya

out of topic--> he..23x saje nk kuarkan isu nie.... erm bro xok....tp xKO lg la... pingang cam sakit je lately nie...urutkan leh

kat puchong xpasti la... tp rasenye ade kot...bro xde contact dorg.... knpe ek....