CLICK HERE!

HAnGiNnnn TuLL???

eeee...hangin tul aku hari ni..
thari td hangin ngn sorg minah ni..
suke2 ati je sound aku..
ingat bagus sgt agaknye..
diri sendiri pun tak bape nak betul..
lagi nak sound2..
aku tak kisah org nak sound aku..TAPI BUDI BAHASA la weeiiiii!!!
name je pompuan...tp cakap menyakitkan hati..

baru sat2 ni lak..
ade sorg kenalan aku (aku anggap pakcik je sbb dah nak sebaya bapak aku...!)
leh lak YM ngn aku cakap sayang2....eee...geli geleman la...
mula2 aku dah bgtau elok2, aku tak suka...tp tak reti2 bahasa...
so, ape lagi...aku fire la....!

dah la aku tak suka ngn askar/polis sbb aku mmg ade bad judgement kat diorg ni...
iaitu GATAL...
korg setuju tak...??
aku mintak maaf kat sape2 yg polis/askar...myb kebetulan...
sbb kebykkan yg aku jumpe mmg gatal..

aku hangin satu badan ni..
tak paham nape la dah tua2 nak gatal2...umo nak dekat 60 thn da...
eeeee...tolong la....nak termuntah aku!!!
aku geram sgt sbb aku geli org ckp syg2 ni...EXCEPT aku mmg suka kat org tu...
so, ade la aku cakap cam ni...agak kasar la...tp tgh geram kan???
"encik ni kan..dah la dah tua..tp menggatal lagi..sedar2 la diri...saya tak suka dan i will ignore u fr my list..."
terus je aku ignore name dia..kalau aku delete dia still ade id aku..so ignore terus...
teruk tak aku??

29 comments:

Jard The Great said...

uish.. aku pon hangin beb.. ehehe

mamai said...

weh apala salahnya di panggil sayang kira romantik latu...

pakcik pun selalu panggil sayang kat staff pakcik yang selalu buat salah tu...so pakcik jadi la boss yang penyangkan

myQza said...

aduhai.. fire jek.. g simbah sambal belacan kat org tuo gatal tu. ekekkeekke

DaliaLiyana said...

jard- apsal ko hangin...? ade kah ko hangin sbb benda yang sama...heheheh...

mamai- bro..kalau kite rapat...or da lama kenal..i dun mind people call me syg or dear..in fact ngn kwn2 rapat, dalia mmg suka gunakan word tu..tp kalau baru kenal..ke jadahnye kan? tak ke menggatal namenyerr,,,

tedi-mmg FIRE abis2an...habis peluru...hehehhe...

said...

memang gatai...
nak2 yg dah kawin age 40++
haih.....

hangin sepoi2 bahasa gak nih

hehhehehe

Amal said...

hahaha!!
akak ni..
mintak la no pon bini die..
hehehee

tp kalo org, da tak panggil encik da..
panggil je si tua kutuk..
heheh!!

nita said...

memacam ragam manusia dik.. ko kena laa nilai mana baik mana buruk yerr..

Unknown said...

tak payah layann.... zuzzz... zuzzz

Amir Faris Amir Nordin said...

ok la tu..tp xleh judge cepat sgt....bagai anak dan abah...apa salahnya..;)...bukan kena badan pun..kena hati jer.lagipun dah besar da kannn boleh pikiaq..nape nak blame polis plk...polis/tentera xsalah...yang salahnya orangnya...I'm soryyy..

Guru said...

assalammualaikum

akak membaca pun hangin satu badan...

zumairi said...

layan org dgn baik walaupun dia layan kita teruk...boleh buat tak?...saya pun takleh buat...tapi pernah gak cuba

Che' Pit said...

hmm nasib baik badan ada 1 jer.. kalau ada 5, hangin 5 badan, ngeh ngeh ngeh... sabar, sabar.. usah di layan mereka2 yang gatal tu..

Blog Eazy Izzuddin said...

maaf lame tidak menyinggah...
hik3...
=D

isk3
rileks2
;)

ZOOL@TOD said...

Saya kenal "ramai" Pak Cik spesis ni. Niatnya cuma nak letak umpan, mana tahu ada ikan nak makan.....

Hati-hati cik Normah....

saiful mohamed said...

hye sayang... ;p

ezzati said...

laki...mmg x penah abih gatalnyeeee...

Nakamura Kazuki said...

hehehe..dahlia..lelaki kalau panggil sayang..ada satu tahap keterjuaan tahap gaban..tapi pasal kes dahlia ni...ambe pun tak tahan nak tergelak juga..yela dah tua2 tapi tak sedar diri ni..patut je kasi skit pengajaran...lainla kalau dia yM pastu bagi nasihat bernas2 kat gadis2 ..hahaha

joegrimjow said...

klu polis pompuan suka marah plak
;(

zhrhtoodem said...

hehehee
saba2...sabar tu separuh dari iman.heheehee

sahromnasrudin said...

trime kasih singgah blog sy...kesudian anda amat dihargai..terima kasih sekali lagi

Syah Shah said...

aku pon tak berapa gemar polis atau tentera, memang setuju ngan ko... tatau la apsal...

ko tak teruk, aku setuju ngan tindakan ko tu... orang camtu memang patut kene bahasakan aje kalau asek tak paham... heh.

Abang Long said...

Lelaki lebih 40 tahun memang hormon mereka sedang rancak.

Watierman said...

Salam Adik DL...sabar sayang!!!dah tak comel dah adik akak kalau hangin toufan melanda....silap2 boleh Tsunami ni!!!...maintain ayu Dik...kalau dia YM..sign out jer!

Solehah said...

haha..sayang..sayang..sayang..ignore ja..

messyremo said...

hehe~~

aku setuju kak,tapi kebykan cmtu

tp tak la polis,askar semua cmtu..hehe

merahitujambu said...

akak tu cantik sgt..tu yg kena ngorat..hehehe..sbr ek akak..

en_me said...

hi sayang.. wakaka

Pais Mais said...

bahaye ni bnyak angin.. kurang kan angin, ayuh!!

apan lee said...

tak teruk!pakcik oii.. rumah kate pergi kubur kate mari.