CLICK HERE!

SoKLan SenGaLL.... :)

aku baru balik dr open hse blogger yg komen entry aku khamis tu ari...
hehehe...mst suspen kan...hikhikhik..
jam dah kul 10.11pm...

ok...time g open hse tu, aku bwk la adik2 aku sekali ..
MAMA AKU PUN IKOT TAU....
hehehehe....

pastu ade sessi TEKA TEKI..
cam biase soklan CEM dan si sengal baru...
CIK NURUL..hehehe...

ni dia...
sape bani jwb la...

1) byk2 sabun, sabun ape yg pandai??
2) nape lubang hidung gorila besau??

nak kenal ngn CIK NURUL??
bakal kwn CEM yg sengal gak...hahahaha...
jappp ekk....


CEM, faris, CIK NURUL, aku, MAMA AKU...

Salam Sayang
DaliaLiyana

11 comments:

Amal said...

x ajak..
x ajak..
x ajak..
x ajak..
x ajak..
x ajak..
x ajak..
x ajak..
=(

Nakamura Kazuki said...

DL...memang soklan yang tak bleh blah...hahaha sengal habis...

mamai said...

sabun mandi kot...
sebab senang gorila nak bernafas

DaliaLiyana said...

miss siv - akak bukan tak nak ajak..tak cukup kete..:)

nakamura - hehehe..tak leh jwb ek..?

mamai - bro...sad to say..both of ur answers r wrong...tetttt....
cuba lagi.... :)

saiful mohamed said...

jawapan dia sabuntut..
sebab hidung gorilla xkecik..

ezzati said...

sabun x pandai sbb xde otak
sbb senang nk bernapas...


huhu..xde idea

Amir Faris Amir Nordin said...

sebabnya jari gorilla tu besor...

Unknown said...

kalau betul jawab... hadiah melancong ke Paris ke

Ad Rifza said...

x ajak x ajak..eh eh AD plak terikut2...hehe..
Wahh..mmg sengal..kih3x..

Sabun apa ek yg pandai..sabun sengal..hehe
Hidung gorilla besau sebab gorilla suka korek idung kan?heeee

apan lee said...

susahnye soklan ni.
erm,kejap nak pikir. ;P

1.sabun TOP,DAIA,DEPLEXBREEZE ;P

2,sebab hidung monyet kecik

ibu_umairah said...

dalia apa jawapan nya.....??????ha.ha..haaa......