CLICK HERE!

KabiR BarNun...

aku nak tunjuk adik sepupu aku yg comeyyyy..
name dia Mohd Kabir Barnun..
aku panggil Kabir..
comey tau..
ni dia....
taraaaaaa....

ni pulak abg dia...
aku tak ingat nama penuh dia..
aku panggil Marzuk je...
tgk...rambut dia cam albert eistein (aku tau ejaan ni salah..wat2 tul je la ek...)
hehehehe....


aku, adik aku (cem), kabir & marzuk

salam sayang
DaliaLiyana

22 comments:

Che' Pit said...

hmm unik nama nya.. harap2 memberi makna yang baik..

sharamli said...

kaber her0 kaber zer0...heee

ashie023 said...

alahai comel nye KAbil...dan marzuk,,,rambut sungguh menawan..i like...hehe..

nama adik ko cam adik aku je, Cem...hehe

oranglidi said...

uihhh.. hbat nama tu.

anak lu nanti nak bagi nama ape? hehe

saypOOL rafhtello said...

dah besor boleh jadi kabir bathia..
abg dia jadi guy sebastian..
hehe ;p

Ayu said...

dalia.. mmg comey.. mis ke diaorg ni?? nama pun pelik.. arab ke??

Ayu said...

mis plak.. mix la nk tulis tadi.. hehhe

julietchun said...

rambut abang tu kalo lalat masuk musti tak jumpa jln keluar

CINTAMANISZ Lite said...

Wah, nama dia....mcm bollywood ler..

Rambut abg dia pun spesel tul!!

mamai said...

sib baik tak ada anak pompuan tak dah suruh dia ngurat

Nakamura Kazuki said...

ingatkan dalia sodih kuar air mata tengok citer hidustan kabi kushi kabi gam...hahaha...

encik ariff said...

bleh prektis jd ibu.
hehe.

arque said...

satu mate luas.satu lagi mate sepet. ;P

ashie023 said...

ok..ambe ske beno tgk marzuk senyum..baik kome buat entri close up skit pasal marzuk..ambe nak tgk rambut dier tuh...so kewl!!

Abang Long said...

Datanglah semangat untuk menulis ...

SALAM SYAWAL.

Apakah kuih atau makaknan atau juadah kegemaran pada pagi Syawal ?

TERIMA KASIH

Uruchimaru @ kf said...

waa.name ala2 femes gitu sey !!!

miSs siv said...

unik nye nama!

a ah..
mcm rambut albert!
hehe

mmane acap?
=p

messyremo said...

err..kak,

ade kene mengena ngn khabir bhatia ke?hehe

chekdenoor said...

Salam ...... bestnyer nama diaaaaaa..... unik

a kl citizen said...

assalammualaikum

memang cun...

syah shah said...

adik lurus... rambut abang kerinting... camno tuh?? mueheheheheh :D :D

Err... bebudak rambut gitu comel lagi... kalau dah besar harus aku lari laju-laju... har har har har :P :P

Nurhayati said...

namanye bestla..lain dari lain..pastu tgk rambut marzuk tu..wah stylo mylo hihi