CLICK HERE!

JoMmmMM....

Soklan2 sengal kembali lagi...
sape berani nak jwb...?
hehhehe...

sape lagi kalau tak adik aku si cem ni yg tanye...
ni la si cem tu...encem tak??
cem tu singkatan encem la...
hikhikhik....


kalau ada yang penah mengikuti soklan2 sengal ni satu ketika dulu..
(POYO nyer ayat aku ni..huhuhu...)
mst ingat lagi teka teki ni...


byk2 tikus, tikus apa yang kaki 2?
JAWAPANNYA : MICKEY MOUSE...

la ni...
1) byk2 itik, itik ape yg kaki 2??
2) nape siput babi jalan lambat??

P/S:Kepada AL, nak sgt soklan kan??
haaa...jwb....
hehhee...


ok gudnite

salam sayang
DaliaLiyana

19 comments:

imHepPie said...

itik kn smua kaki 2 sis..huuuu

Erina Asmawani said...

1) sume itik kaki dua...tihihi
2) sebab dia tak jalan laju..eh jap, sebab siput babi tak jalan, dia ngesot je..tol tak kak? bak sini hadiah ;p

mamai said...

1. ada ke itik kaki empat atau tiga rasanya semua itik kakinya dua

2. sebab siput tak ada kaki

oranglidi said...

1- donald duck
2- siput babi lambat sebab kena sumpah kot. haha. takpun sebab kite yg jalan cepat. hehe

sI tEDI said...

1. semua itik kaki dua.. x nah tgk lagi yg kaki 3 atau 4

2. sbb dia pemalas

syah shah said...

1) semua itik berkaki dua kan?? err... kecuali kalau dia eksiden dan terkudung sebelah atau dua belah kaki... har har har :P :P

2) Arr... nanti kejap kena pi bertapa dulu nak dapatkan jawapan... Heh.

eLLy said...

emmm.. betul kat Syah to itik memang ade 2 kaki kan ???

aloy_paradoks said...

jangan lupa mem "berat" diri anda di Majlis MIMPI 18 hb ni di Galeri Shah Alam..

nj said...

dalia...
tak sabar nak tunggu jawapannya...

Uruchimaru @ kf said...

emm tunggu jwpn sak !!!

ashie023 said...

1. itik ape kaki 2?bukan ke itik dah kaki 2?kekekeke..aku tanya ko balik...

2. siput babi mane jalan daa...dier ngesot..ok..tp kenapa dier bleh laju dari arnab?aku tanya ko plak..kekekeke

n.u.r.u.l said...

1) ITIK AKU...
2) PASAI DIA SIPUT...

betoi tak jawapan akak...dalia blum tanya, akak dh pikir jwpn ni mgu lps...ahaks

Nakamura Kazuki said...

ok dalialiyana..good afternoon..hehehe

deaf_angel said...

pasal soalan pertama mickey mouse

so soalan kedua donald duck ler

Siti Fatimah Nabihah said...

donald duck kut.. hehe
siput tu xdak kaki la.. hoho

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tu dia...posing teknik baru kah tu?

hahahhaha.....

itik panggang...kaki dah kena potong 2....tinggal 2 jer tergantung...hehhehhe

siput vavi tak pakai enjin turbo....

hahahhah ok dok jawapan tu?

en_me said...

ammvoiii.. terkangkang si cem tewww..

arque said...

saye tahu x2!!

1.semua itik kaki dua

2.siput babi jalan lambat sebab die konfius die siput atau die babi.

kan kan kan?

hehe. ;P

Watierman said...

Salam Adik DL akak sokong jawapan arque tu...