CLICK HERE!

MeNCaRi KartASiS....

Utk pengetahuan uols...tajuk ni takde kena mengena ngn entry aku...
sesaje pilih tajuk tu..
actually aku pun tak tau amenda kartasis tu?? hehehhe...
ade sesape tau??

aku tgh geram kat sum1 ni...
kalau la dia biskut, dah lame aku telah...
kalau dia coklat, dah lame aku makan....
kalau dia kopok, dah lame aku lumat2 kan...

tp dia manusia....
nak tau sape dia....
ni dia.....

ade lagi soklan sengal dia bg kat aku...
weeeiii...cem...kaklong dah malas nak layan kamu..
nnt je aku post soklan sengal dia ni....cetttt.....

p/s: tahniah kat adik R-Q aka arque sbb berjaya jwb soklan sengal adik akak tu...so, maksudnye...kamu pun sengal cam adik akak si cem tu...hehehhee... jgn marah ek dik....hehehe...

salam sayang
DaliaLiyana

9 comments:

imHepPie said...

hehe..kalo dia adela kopok coklat segala..bak cni sket eh ..hehe

a kl citizen said...

assalammualaikum

takde dia dlm hidup dalia mesti tak ceria kan

sI tEDI said...

alahai.. ingat ada soklan..

sediakan adiah ok!

cem sbg adiah pun ok!

mamai said...

aku boleh tolong lumatkan tak susah meh sini aku pun geram dengan soklan dia tu...

merahitujambu said...

laa..igt ape la td..ish3..sis ni..huhu

oranglidi said...

kartunis=kartasis?

Nurhayati said...

nasib bukan biskut, coklat dan kopok kan hehe

Nakamura Kazuki said...

ambe ske oreo...putarrrrrrrrrrr, celuppppppppppppp,jilattttttttttttt, nyum..nyum....

arque said...

akak DL!!! hahahaha.
mane tau saye sengal ni? ;P

cem!jom kite bagi soklan byk2 kat akak kau nih. ;P

akak!!saye ade soklan nak bagi ni.
soklan baik punye!!

akak DL dah...KAHWIN KE BELUMM??
hehe ;P