CLICK HERE!

Hati VS Akal....!




aku selalu mengharapkan ape yg terjadi satu mimpi...
tp aku tau setiap yang berlaku itu ada hikmahnya....
semoga hati aku akan sekukuh DaliaLiyana sebelum ni...
amin...

32 comments:

imHepPie said...

nape nih sis??smoga ati sis sekukuh yg dlu??amin...

miSs siv said...

akak~
kenape?

sharamli said...

nak tid0 sampai mimpi dah ke ni?

Hafiz Hamid said...

amin

saypOOL rafhtello said...

try ketuk hati akak guna tukul..
keras ke tak??? hehe...

tabah ye kak..
every benda ada hikmahnya..

sis_nita said...

hmmm..

hati dan akal mmg kena berkerjasama..

kalo tak, kedua-duanyerr tak berfungsi dgn baik dalam menentukan arah tuju yag diidamkan..

Pais Chaos said...

macma kes ptus cinta je?

Ad Rifza said...

Moga terus kuat dalam menghadapi apa sahaja dugaan dan cabaran hidup DaliaLiyana...hmm

Abang Long said...

Akal memimpin. Hati menunjuk rasa. Kena cekalkan hati

merahitujambu said...

nape akak??tabahkan ati ek..
ade ape2 leh bantu ke??

deaf_angel said...

hidup mesti diteruskan dan you never know what happens tomorrow

syah shah said...

ikut kata hati, mati...
Ikut rasa, binasa...
Akal yang waras, hati yang ikhlas, rasa yang jelas, insyaAllah selamat...

semoga sentiasa tabah... :D :D

Watierman said...

Salam Adik DL..just be your real self...you have been a great person..keep it up...don't be so fragile.. easily break...Fragile are just for glasses...be strong...deep in side always remember..you still have friends who cares and loves you!!!

Framestone said...

amin
erm seprti dikecewa kan je....

sI tEDI said...

InsyaAllah.. amin..

balqissy said...

doa. itu kekuatan sejati. ^.^

siti murni said...

Hurm..setuju! setiap yg berlaku tu ada hikmah nya..sabar la menantikan yang terbaik ya. ape2 pun..aminnn...!

Mak Su said...

moga ok segala-galanya :)

p/s: maksu tak dok buat openhse, cuma kengkawan anak2 aja yg datang, maksu jamu depa lite-lite jer, nasi impit + kuah lodeh, nasi minyak + rendang, spageti goreng... gamba pun tak amik sbb kamerafone dah rosak. huhuhu

belum ada konfiden nak buat open hse :)

Uruchimaru @ kf said...

erkk bunyi mcm baru lps frust aje..?

toin2 =p

Faisal Admar said...

selalunya hati lebih kuat dari akal :(

kimisai said...

makan hati ayam banyak2...


sabar2 byk dugaan dlm hidup ni...

HonEyBuNNy said...

ala...napa neh......sabar eh....tabahkn hati...u can do it..ila alhmdullah berjaya kukhkn ati ila..ihihi

Uncle Lee said...

Hello Daliah, a broken heart can be healed....look up to the sky, thats where it has gone to be healed.
And a broken heart can learn to love again.
You keep well and have a nice day, Lee.

Zumairi said...

terima dugaan lagi?...sabar jgn tak sabar

aleena said...

amin..

semoga kuat dalam facing setiap dugaan yg ade ya..

syahbandar87 said...

setiap apa yg terjadi kt diri kita itulah yang terbaek untuk kte.percayelah..bersangka baek kpd Allah
:)

arque said...

amen..
dasat betul gmabar hati tu ye. ;P

chekdenoor said...

Yang salah ....bila emosi mengawal akal.

Yang betul .... sepatutnya akal mengawal emosi....

Kuatkan hati dan tabah menghadapi semua ujian ok.....

anaklaut said...

salam..kak DL,

nape ni kak,
mcm kecewa saja..

senyumlah..buangkanlah rasa kecewa DL tu..

a kl citizen said...

assalammualaikum

sabar... merawat hati memerlukan masa...
doa banyak2,
menangislah puas2

messyremo said...

ape yg tak kukuh ni kak?

meh aku kukuhkan..hehe

nk tampal ke nak jahit?

Amir Faris Amir Nordin said...

rawat jer ngan nasi arab...nanti ok la....makan sepinggan.pastu air strwberi plk tu...perghhh......tgk mcm mana...mesti ok punya....