CLICK HERE!

Ada BerANi....??

aku telah di ajak oleh adik cenonit si miSs siv
utk tgk muvie 'orphan'

ermmmm...aku dah tgk preview citer tu...
MENARIK....
tp dik...
akak ni tak leh g tgk movie...
nnt kamu malu....
ADE BERANI KE NAK G NGN AKAK????
hehehhehe.....
waaa.....aku nak g la tgk movie....
tp tak leh....

waaaaa........

buat kwn2....


salam sayang
DaliaLiyana

16 comments:

miSs siv said...

alaa akak~
nape plak?
kalo setakat jerit2 tuh da biase..
tyme tgk muvee hantu, org pena smpai ditampar kawan sbb die terkejut..
huhu!
sadis!

jom la kak~~~~

Hafiz Hamid said...

kesian miss siv tu kak, g je la...=)

sharamli said...

awat?
tak0t akak tetid0 ke?

miSs siv said...

sokong hafiz hamid!!!
=D

<< s| tED| >> said...

ngeri ke cite tu...?

Wanita Itu said...

DL ~

ngapain kamoo takleh tgk wayang?

ihks *_* did i miss sumting sayang??

nj said...

dalia...
orphan cite hantu ye?? Nak tengok nak tengok...mesti anak2 akak yg kecik2 ni suka nengok!!!

imHepPie said...

akak..meh org gntikan akak muahaha

a kl citizen said...

la... takut hantu kat filem ke...? takut hantu tu keluar ya...?

GRuNGe said...

Japs, mau ikut Miss Siv dengan Dalia tengok citer orphan. :P

miSs siv said...

orphan tuh ade sket mystery~
x ta0 lah cite antu ke x...
=p

ape?
gRuNgE ma0 ikut?
akak~
buley ke?

sis_nita said...

napernyerr..? muskil akak ni..

NuR said...

salam dalia

kalo dalia pegi huh kira berani giler la dari akak yg penakut ni..
tgk cermin pecah dlm preview pun dah pegang bantal..hehe.!
tapi kalo ramai2 gi tgk mesti besh kan...
waaaa..nak ikut gakkkk

Dj Epoi said...

Ker!..... Tunggu nak gi tengok ngn Gua ? hehehhe

Ejump said...

ejam nak tgk jgk cite...
tpi xde mase lapang...
hurmmm......

Framestone said...

xleh knpe nie ek... nk gak tahu huhuhuu

nk malu pe.. dgn bro takut org keliling je malu huhuhu

out of topic--> yup virus b1n1 tue ade kaitan dgn WIFE he..23x tp if wife bertukar jd b1n1 mesti ade something wrong gitew