CLICK HERE!

TaPAk KAkiiii....


apsal tapak kaki aku ni gatal sgt ek...
org tua2 kata ...nak jalan jauh kan??
nak g mane ek??

aku sampai lewat kat umah td..
sampai2 jam dah kul 10 lebih..
aku mandi, solat, iron baju dan terus ngadap kekasih buah hati aku ni...
hehhee....
kwn aku bagitau...

dia kata dia nekad CERAI....
aku pun rase tu yg terbaik..
yelah..kalau dah selalu kena pukul..
baik tak yah berlaki..(oopppsss..sori bahasa aku agak kasar...)

wahai kaum adam...
kaum hawa ni dijadikan dr tulung rusuk adam..
yang dekat dgn tgn utk dibelai
yang dekat dgn hati utk disayangi..
BUKAN UTK DIPUKUL LA....
eee....BO**H tul....!

tau la korg lagi kuat...suka sukiiiii je nak pukul2...
MMG BO***....LAKI TAK GUNA!!

kdg2 aku tak paham,ape tujuan kawin kalau macam tu la keadaannyer...
BAIK TAK YAH KAWIN kan? kan? kan?

ha..lega aku...
ok...bengang2 gak ...tp utk uols sume...
nahhh bunga dr aku...
cantik tak??


salam sayang
DaliaLiyana

22 comments:

sharamli said...

dy0rang xtgk lgik kita pny kekuatan...

ni ha muscle ni...ha3

miSs siv said...

fuyoh~
1st tyme kut akak mengganas~
=p

biase la kak~
da dpt, mcm tu la..
kal0 belum dpt, pijak semut pun x mati~

Nurhayati said...

yeyyy nak berjalan yer gatal tapak kaki tu.. holiday mana?? itoootttt =)

miss GAZA said...

yela kak,
nak jalan mana ni?
nak ikottt..
=P


salam kenal ya..

nj said...

dalia...
baru ni sempat baca cerita dalia...akak sibuk dik nuun!!! Sapa yang tak sayang bini tuh??? Mai bawak sini!!!

yginsaf4 said...

mesti ader sebab kena tumbuk terajang tewww.. kita tak tau masalah rumahtangga dalam kelambu dorang.. uhuhu

faridmw said...

salam... hish2.. apa la laki tu... isteri tu pon manusia.. jgn la memukul. memukul tu menambahkan masalah bukan mengurangkan masalah.. jika ada masaalh kena bincang dgn baik..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

wah, ganas2 :D
sabar.. sabar.. huhu.. lelaki yg begitu tak faham maksud sebenar apa itu institusi rumahtangga..

sis_nita said...

hmmmm..

penceraian sesuatu perkara HALAL yang ALLAH s.w.t tak suka.. tapi.. kalo dah takde pilihan, itu cara yang terbaik..

mummyseri said...

betol la tu dalia..
teganya seorg bernama suami pukul isteri..mmg tak patut kan..
anyway kalo ade taik lalat kat kaki plak kuat jalan @jalan jaoh..huhuhu

c-idah said...

salam..hehehe kaki gatal eh...
xbasuh kaki kot wakakakaka...

salam perkenalan yek..

oranglidi said...

uik? cerai.. kesiannye die.

khaLifah feDi said...

mebe stress dgn keadaan skrg nie..!!!

Jard The Great said...

=p

Watierman said...

Salam Adik DL.....ada cacing masuk kaki la tu...gi beli Zentel...makan ubat cacing...nak gi jalan mana dgn kaki gatal tu...Penang...mai cik mai cik mai...eh tu lagu Kedah le.....

asilahmuhajer said...

salam singgah..

kalau sampai kena pukul tu, baik bercerai je.

orang jenis ringan tangan ni bukan boleh hilangkan tabiat tu dengan mudah.

kepada perempuan yang alami perkara ni, jangan la tempah derita berpanjangan.

CuTeMiUt78 said...

salam singgah sini..
opps.. betul..betul..betul.. apa la smpi berpukul2 kan.. baik tak yah kawin klu camtu..

chekdenoor said...

isteri adalah untuk di kasihi dan disayangi...... suami adalah tempat isteri berlindung dan perkahwinan itu sepatutnya indah......

<< s| tED| >> said...

yup!! sokong tindakan itu... tak guna ada suami yg menyiksakan diri..
fuh!! emo sudah!1 :P

mamai said...

tak sokong saper pun tapi rasanya kita kena tengok dalam diri...bukan luar diri

kalau kaki gatal tu maknanya mandi tak gosok kaki

anak laut said...

salam....ada award untuk awak..sila ke anaklaut blog untuk ambik.:))

Framestone said...

kne ingt jugak..
berlaki mesti pandai pilih lelaki... tahu die cam mne... emosi cam mne... if mmg xleh kawal diri xperlu la amik wat laki even syg cam mne pun...