CLICK HERE!

Hai LA Hatiiii....

AKU SEDIH HARI NI...
NAPE LA HATI NI TAK KERAS
SEPERTI BERLIAN YANG SUKAR DIPECAHKAN...?

NAPE LA HATI NI KENAL ERTI SEDIH...?
NAPE LA HATI NI TAK SEKUAT DULU...?

AKU SEDIH...
TAPI...
aku tau aku kena kuat...
aku kena tabah...
aku kena gembira...

Ramadhan bakal menjelang...
Semoga Ramadhan yang bakal tiba ni membawa sinar
bahagia utk aku dan semua...


semoga rohnya dicucuri limpah rahman dan rahimNYA....




salam sayang
DaliaLiyana

p/s: apsal aku cam poyo je malam ni...huhuu

21 comments:

Muallim Adham said...

slm... bagus jugak ayt mcm ni heh heh.... students kawe selalu buat ayat2 puisi semacam ni dlm buku latihan... agaknya naper diorg suka wat bnda ni?

hysman said...

be strong is perfect 4 woman
hehehe

mamai said...

untung hati itu lembut kalau keras tentu ramai yang dah merana

Fitriah said...

nape sedih ni dalia?

jgn cedey2 k.

anak laut said...

salam....kak,

janganlah sedih, ceria2kan hati akak..

singgah di anaklaut..

GRuNGe said...

Owh, saya kan ada. Opsss, terlebih sudah. Sabar-sabar la yea. Sila buat open house di Puchong. Nanti saya datang. Lalalalala.

Jard The Great said...

kenapa dgn hati mu??? huhuhu..... hati wanita mmg lembut.... kenalah lembut.. nnt mcm mana leh jadi ibu?? ehehe

Amal said...

akak~
selal0 teka teki...
nie tetibe laen jep..
pe cer??

Fadh Rahman said...

elok laa hati tur lembut...klau keras nanti susah sbb payah nak dengar nasihat org.

sue said...

yela hati pompun nie sllnyer sng tersentuh la....
salam ziarah.....

said...

** tak mo sedeh2 cik....

kang dah tak cun....hehehe

Anonymous said...

sodeynyerrr..

imHepPie said...

akak sbao jela eh..
xbesh la sedey2 skang..
jom2 kita gi jln2 nak?? :)

Nurhayati said...

masih bersedih lagi ke??

Fly said...

jangan bersedih senyum2 selalu yek..have anice day

sharamli said...

akak...jgn sedeh2...

Blog Eazy Izzuddin said...

kuat kan semangat akak..
=D
jgn sedey2

Nizam.Ariff said...

Kalau tersentuh, menangislah...

Tak mengapa sebab orang yang berani sahaja yang menangis. Bukan senang nak menangis...

Tiada dusta dalam tangisan.

Dee said...

jgnlah sedih2 dalia..tp mmg kan ada masanya rasa so down..xpe..give some space to yourself..nti2 oklah tu..

myQza said...

kenapa apakah dalia dikau bersedih? bermuram durja.. mari kita berhoye-hoye.. lupakan duka nestapa :D

zumairi said...

bersedih itu perkara normal utk manusia yg normal