CLICK HERE!

ADIK AKU YG COMEY....hehehe...



ni adik dalia no 7..comey dan nakal...
bila kala la dia wat keje ni...? hehehhee...
korg dgr la ek..mane tau leh release tension..
ni dia tak tau ni...kalau dia tau mst dia marah..hehhee...


luv,
DaliaLiyana

17 comments:

sis_nita said...

walaweeiii..
gayerrr mmg tip top laa..
kimsalam yerr kat adik tu..
nak mintak otograp laa..

DaliaLiyana said...

hahaha....sis nita ni...kalau dalia bgtau dia..KOMPOM dalia kena sbb dia kalau kite ejek dia ttg video klip dia yg ni..hehhee.....kitorg satu family ketawa cam nak pecah perut sbb bila kala la dia DOK HAFAL lagu ni....hehehhe...

~*^-^*~ said...

akak mn videonya tak nmpaq pun uhuhuh

atty's said...

comey nya ..leh buek menantu nie .

DaliaLiyana said...

said--- tak nampak? org lain je dik...myb sumthing wrong wif ur pc/laptop kot...try lagi...lawak tau video ni..heheheh

DaliaLiyana said...

kak atty...nak buek menantu...? heheh...ada 4 lagi hero...tu baru sorg..lagi 3...tunggguu...
nnt dalia tunjukkan hero2 ni...hehehe...

ChekguSekolah said...

nak sign..
hahaha..
leh masuk raja lawak next year nie

Jard The Great said...

ensommmnyaaaaa... aku nk ngurat bole?? ahaha..

NaqeebLukhman said...

mmg tak bley blah hehehehheeee

♥S@R@♥ said...

leh jadi calon Af8 pasni..hehe lawak pun da.. best3

DaliaLiyana said...

tu la tu..ingat nnt nak suh masuk raja lawak...adik yg sorg ni mmg otak giler2...jgn giler udah...hehhehehe...

cik ian@aH Lian~ said...

sangat kiut ouh.
cik ian tgk
tergelak2...hehehehe
pandai dia wat mimik muker...

DaliaLiyana said...

hehhe..dia tu mmg otak giler2..kitorg kat umah ni kdg2 pecah perut nak layan dia..kdg2 rase nak sekeh je....hehehhehe...

Nong said...

Salam, kelakar gak adik u ni ye. he he...

DaliaLiyana said...

dia ni giler2 otaknye kak...myb ade skru tak bape nak lekat or dah tanggal..hehehe...

ellyjulie said...

dalia, memang cute la adik u.. he he.. bleh release 10 cent..

Cik Qemm said...

hhaha comot nye adik akak ni.buat saye tergelak2.hihi..

brape umo ni?