CLICK HERE!

MaNA PiLihAN UOLS.....???


SIHAT
CANTIK
$$$

mana pilihan uols..???
kalau dalia TIGA2..hehhehe..
(Biasala tamak.....huhuhuhuh)

salam syg
DaliaLiyana




14 comments:

Zumairi said...

bagus pilih tiga2...kombinasi yg baik...tapi kalau tambah satu lagi..memang cantek..nak tahu apa dia?

sis_nita said...

laaa ni kannn..

cantik..? akak mmg dah kiyuttt dah..

$$$..? mmm aderlaaa simpanan tuhhh..

sihat..? haaa.. ni mmg akak perlukan.. maklom laa akak kan ke aderr asma..

missdiya84 said...

kalo nad pon nak tige3

biasela tamak lobe2 gak huhuhu

Mak Su said...

sihat + happiness plg utama. tapi tak dinafikan, kalu ada ketiga-tiganya, macam pakej ler, lengkap. lalalalala

Liliyuli said...

uih! bukan akak je yg nak sume tu..wa lagi la nak sume tu..kalau boleh nak tambah lagi...hahaha

chekdenoor said...

kalau diikutkan nafsu...mamang nak ketiga-tiganyer ....tapi....kalau diminta pilih....chekdee nakkan yang sihat

DaliaLiyana said...

thnks all sbb sudi bg komen kat sini...ape2 pun dalia tetep nak TIGA2...tak kkisahlah org nak kata tamak ke...haloba ke....hahahha...salam syg to u all...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semua itu penting..hehehe

salam kenal....

julie^beth said...

kne ada $$$ utk menjadi SIHAT dan seterusnya nampak CANTIK.. hehe

ibu_umairah said...

all thing very impotent...salam kenal dr akak!!!akak dah polo ....keep in touch

DaliaLiyana said...

tq all...

Sis-Lin said...

bukan tamak namanye..betul tu, kalo x SIHAT..mcmmana nk CANTIK...kalo x cantik,cmne nak kluar cr DUIT..kang hodoh musti dok kt uma je kan...hehehehe

ku tak sempurna said...

samala kita.. tamak!! tiga2 pilihanku.. ekekeke

tapi of course yg pertama, SIHAT... :D

Nurulhuda Abu Bakar said...

mau sihat.. kalau sihat the other 2 is very very posibble to achieve... =)