CLICK HERE!

BBNSM.......

AKU BORING...
AKU BOSAN....
AKU NYMPAH...
AKU SAKIT HATI...
AKU MELUAT...
AKU RASA CAM NAK MAKAN ORG JE NI....
WWWAAAAAAA.....BBNSM....

Ni sume sbb...
tudung kesayangan aku hilang....
ari tu ada..mane p ek...
puas aku cari tak jumpe..
aku dah la nak pakai esok..
match ngn baju...
huhuhuhu....


TULUN...HELP....!

p/s:BBNSM=boring+bosan+nyampah+sakit hati+meluat.aku tau uols mst nak tau kan? kan? kan? :)

takpe...takpe..aku layan video adik aku
yg dah jangkitkan virus teka teki tu kat aku...

hehehe.....
Jom Tgkkkk....

die perasan...dia kata ni aksi cemnaldinho...
sbb panggil dia cem(asal perkaan ensem....ahaks!)


salam sayang
DaliaLiyana

17 comments:

~~Noly said...

tudung tue kat ampaian kot..p carik p..hehe

Faizal Nizam said...

just follow your blog..

maybe u just misplaced the tudung.. be patience.. u will find it..

Syahir Darksyde said...

nanti saye blanje akak tudung ekin eyh. huhu

besi said...

ada tue cari tudung tue pelan2

Firol said...

makan nasi le...

sharamli said...

akak pe0t ke?

Framestone said...

ade yg meminjam kot huhhhu... tgu la esok ek

mamai said...

sempat lagi nak pie beli baru tu...tak pun sewa ajer janji dapat pakai esok

KhairiL's said...

beli tudung baru

imheppie said...

adehhh....cian akak eh..hehe..mehla nak pinjam tdung ke..hik3...sabo eh ada tuh cma x jumpa je

Miss Izah Mohamed said...

uiks..cmne leh ilang plak..
xkn tikus geget bak lari.. uhuk..
nestyme beli tudung yg same 2-3 lai.. baru laa ade backup.. ngee~

<< s| tED| >> said...

heheheheh.. suma komen pasal tudung.. aku komen pasal adik ko lak h aha ha

ada skill men bola tu.. futsal ke bola sepak tu? ekekekeke

Nizam.Ariff said...

Cuba tengok kat cermin. aku rasa kamu tengah pakai tudung tu...

hehehe

GRuNGe said...

Dalia, kamu seorang kakak yang begitu sayang akan adik kamu. Kalau kamu tukar nama blog ni Dalia dan adik pun bagus. Lalalala. Owh, tak pun blog teka teki. :P

Zumairi said...

cuba carik kat mesin basuh...;-)

DaliaLiyana said...

dalia dah cari kat sume tmpt...tp tak jumpe...waaaaa....
sape amik ek?? isishhhhh.....

sis_nita said...

kat bawah katil kot.. pi jenguk sat.. kot2 ada..