CLICK HERE!

JwpN....& NEsCAfE.....

hai.....
tak de sape pun berjaya jwb soklan teka teki aku tu...

kirenye HEBAT gak la aku ni kan??
hehehe...

jwpn smlm tu adik aku yg tadika pun leh jwb tau...
mst korg terbakar je....
hikhikhik..

soalan warm up tak leh jwb...
camner nak bg soklan advance...:)


jwpn smlm tu
  1. korek hidung....tak caye korg buat la...eeee....agak2 la...berketul2 taik hidung kuar...eeee...yarkkksss....
  2. pakai suar la..tak kisah la suar panjang ke...suar pendek ke..suar kecik ke...hikhikhik...kan korg masukkan 2 kaki (2 lubang)...pastu kuar dr atas....(satu lubang je kan...)
ceeeetttt..tu pun tak dpt...

time aku nak tnye lak...
BETULKE MINUM NESCAFE TU BAGUS???
KOPI & NESCAFE SAMA TAK??
kalau yer bagus dan sama.....
UOLS TOLG BGTAU AKU KEBAIKKANNYER...

mekacih...


SELAMAT BERHUJUNG MINGGU...
terima hati dan cinta dr ku...
hikhikhik..


salam syg
DaliaLiyana

10 comments:

Cik Amy Sensei said...

salam..

hai dalia..terima kasih singgah dan bagi komen kat blog saya ye...

p/s: salam kenalan buatmu..

a kl citizen said...

minum nescafe...?
kalau belum pernah ...janganlah cuba

kalau dah biasa, sekali sekala pekena sedap jugak

kalau dah addicted macam saya, tak minum nescafe boleh sakit kepala, n depressed...

RobinHood said...

nescafe? x bagus...
ada kafien la...
janggan amalkan...

sis_nita said...

jangan amalkan minum nescafe..

minum laa..

Horlick..
Milo..

dannn..

Air Kosong..

Zumairi said...

kebaikan minum nescafe ialah kita leh majukan lagii ekonomi
Israel...jgn marah..;-)

<< s| tED| >> said...

oik dalia.. aku jawab betulllah koek idong.. ekekekek

bg aku dua2 x elok sgt.. yg paling elok air suam :)

Framestone said...

soalan kali nie sonang jo...sory bro lambat masuk huhuhu

out of topic--> suke makan free ek tgu la bro dtg kenduri kamu ek... sure sume bro rase free nnt...

xperlu la nk confiuskan diri ek...bro besa menyinglekan diri kat blog... n jarang story pasl personal life he..23x biar yg tahu je tahu kan he..23x

lyn je blog bro.. tp jgn sampai confius terlebih pulak ek

.gaDis. said...

hai dalia...tq sbb sudi singgah n bace blog i...
hurm actly mmg sume nyer saparuh jew...
sbb dlam hdup i sume yg jd sume nyer separuh...hahaha
tp xper...
nnt akn ader smbgan nyer....
nice 2 know u...

Faizal Nizam said...

salam saudari daliaLiyana.. saya sangat menghargai kedatangan saudari ke blog saya di Salam-Sejahtera.

jawapan teka teki saudari tu agak boleh menimbulkan kemarahan juga la.. hehehehe...

saya harap saudari daliaLiaya sudi kembali lagi ke Salam-Sejahtera.

blog saudari juga cantik!

sharamli said...

ilangkan ngant0k..hu3