CLICK HERE!

PoToNG Vs TAk PotONg.....

nak potong ke tak ek???
nak
tak nak
nak
tak nak

adddooooiiii...
serba salah tul..

tp aku tgk adik aku ni potong cantik gak??

agak2 nak folo ke tak ek???

eee...dia dok menggaya2kan rambut baru dia dpn aku...

terbakar je aku..


takpe...takpe...esok aku decide....

ni la adik aku yang dah pendek rambut diorg....

uols rase..tul ke kalau rambut pendek nmpak muda??
kalau nmpk muda...
aku nak potong gak la...

hikhikhik...

salam sayang...
DaliaLiyana

22 comments:

anak laut said...

salam..

terima kasih sudi singgah di anaklaut..

ulasan anda sangat saya hargai..

miSs siv said...

buat rambut punk ah kak~
baru muda~
=p

imheppie said...

ala..simpan ar rmbut panjang..baru ayu...cun..hehe

deaf_angel said...

aku pun pernah dengar, rambut pendek nampak muda huhu

yginsaf4 said...

tak namfakkk fendekkk punnn.. uhuhu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

jgn pendek sangat
kena tgk muka gak
sesuai ker idak?

kang jadi mcm buah tembikai

hehehehhe

Cik_daya said...

mana satu adik akak tu?

sis_nita said...

rambut panjang lagikkk nampak muda dan anggun :)

azmi yusof said...

jangan potong kepala sudah..heheheheh...

Zumairi said...

buat teknik rebonding takpun sampoo jeee

Lya Colours said...

yeke potong pendek nmpk muda? xtau la tp dulu mase I ptg pendek, rase ringan sket kepala tuh. tp skrg da pnjg, so feeling2 ayu gitu. hahaha

nurdaniella said...

salam dalia, kalau fesyen rambut tu sesuai dengan muka kita, ok la.. tak salah sesekali ikut bergaya, kann.. mungkin jugak rambut pendek menampakkan kita muda 5 tahun kot..

mamai said...

ikut suka sendiri....pendek dan panjang itu adalah diri kita

Framestone said...

eh ye ke..xtau pulak bro... sebab bro potong misai n janggut baru nmpk muda he..23 potong rambut nmpk cam besa je (lelakimmg cam tue)

out of topic--> saje je bikin suspen huhuhu...eh xsakit pun huhu..tue yg berani nk wat he...23

he..23x jgn riso la... dorg bekam kat belakang je..so xde la nmpk sgt darah tue he..23x

bekas tue leh hilang dalam tempoh 3hari huhuhu

ops jgn la pitamkat blog bro... alamak dalia loya ek..jgn muntah di blog bro huhuhu

NaqeebLukhman said...

oooo nak potong rambut ker... apapun pesen rambut tu... yang penting tudung jangan dibuang pulak yer...

messyremo said...

mne rambutnye kak?

tak nampak pun~~

kalau saya as lelaki..pendek senang,panjang rimas~~

<< s| tED| >> said...

ekekekekek.. nampak muda ek? siapa yg cakap tu?

dkama said...

potong rambut nampak muda??? canot2 nehi2 potong rambut nampak cermin ar... lepas potong baru nampak cashier... jangan lupa bayar... hahaha PEACE...

Insyirah said...

Tak payah potong. Buat penat je simpan rambut panjang-panjang. Rambut panjang pun nampak muda juga, kalau kena pada gayanya. Tapi hanya di dalam rumah. Hehe.

Terima kasih sudi singgah ke teratak saya. Salam Ukhwahfillah.

Dee said...

ko tgk akak..ko rasa nmpk muda x? hahaha..

Kakak said...

Rambut pendek nampak kemas rasanya, tapi rambut panjang nampak ayu.

Merpati Terbang Tinggi said...

Jangan la potong rambut..tak cantik la..