CLICK HERE!

TIDAKKKKKKK.....!

salam uols..
aku bz tul la ari ni....
huhuhu...
hari2 bz....BORING....

hai..cuba la ari2 ade org
masukkan duit dalam akaun aku kan best...
hikhikhik..

tak yah la g keje...hehhehe dasar pemalas tul aku ni....

perkara yg selalu kite wat pagi2 pas siap2,
TGK CERMIN kan???

yelah..nak nengok..cantik ke tak?? encem ke tak kan??

ala...cam tak biase mengadap cermin berjam2....
hihihi...

tp pg td baru aku pasan yg aku dah semakin.......
TEMBAMMMMM....

ooooo..TIDAKKK....!
yang peliknyer tu...
mcm2 krim kat luar tu...krim susut perut la...krim pecah lemak la..krim jerawat la...krim tu la..krim ni la...
TAPI takde yg nak jual krim susutkan ketembamam...
waa......helppppp....

uols ada idea tak camner nak kurangkan TEMBAM aka CHUBBY???

miss u all.....

salam sayang
DaliaLiyana

28 comments:

miSs siv said...

akak kasik la no akaun pade mane along~
=p

tumbum 2 biase lerr~
baru la cumey~
hehehe

Framestone said...

chubby la best... bro suke yg chubby2 terutama kat muke he..23x

out of topic--> ops kdg2 suke melayan perasaan ek..cam bro belum sempat nk melayan perasaan dan layan dengkuran dah... (cepat beno bro tertido..)

DaliaLiyana said...

misS siv : akak bg no akaun akak kat kamu je la...hikhikhik....kamu lg comey tak tumbummmm....

Framestone: Bro, suke ek..hikhikhik....

n.u.r.u.l said...

dalia chubby sgt ker...cuba wat senaman muker mcm ikan mas sllu wat...kedepan kan muncung tu pastu nganga luas2, kalo bole ms nganga tu bg lalat msuk 2-3 ekor...ngehhh.gurau jer...

oranglidi said...

makan cuwing gam dapat melatih urat bahagian pipi. maka, tembam ilang serta merta.

idyavie said...

cute picture

Cik_daya said...

tak dapat nak tolong sebab cheq pun ngah cari petua ilangkan ketembaman.. ahakzz

Webmaster@Echam said...

Takde petua sebab tembam tu comeyyyy....

POSH76 said...

sonang jer...tiap2 pg buat face exercise AEIOU...kasi tegang sumer urat leher...hehe

NaqeebLukhman said...

buat senam robik setiap hari kalau malas ikut jer nyonya2 kat taman tu buat senaman taichi hehheee


dan lagi jaga makan dan minum... jgn makan sampai tak hingat! yang manis2 dan byk lemak atau minyak tu jgn makan katakan tidak... huhuhuhu


nak cantik pun kena rajin juga... kalau malas, kompem ler jadi bulat muahahahahaaa

ber_uwang said...

tembam itu menawan....

nurdaniella said...

salam dalia.. hehe.. ala, tembam sikit apa salahnya.. baru la chubby.. sedap untuk dicubit.. kan ada krim untuk kecikkan muka.. akak pun dah lupa apa nama krim tu.. kalau tak silap akak la, bio essence kot.. ala, yang keluar kat tv tu..

mamai said...

bersenam boleh megurangkan tembam...joging la apa lagi

<< s| tED| >> said...

ekekekekeke.. ye ye.. senaman muka! ekekekee

Zumairi said...

minum air suam pas bangun tido...dpt kurang lemak dan penyakit...org Jepun dah ramai buat skrg....tapi Rasulullah dah lama amalkan...

anak laut said...

setuju ngan mamai, bersenam leh kurangkan tembam..

miSs siv said...

ape?
org lagi cumey x tumbum?
bukan ke org mmg cumey~
x kesah tumbum @ x?
aaaa!!
perasan!

akak nk bg akaun no pade sy?
hahhhaa~
sy jd hacker, abes akak nty~
muahahahaha!!

sis_nita said...

allloppppp..

chubby itewww gorgesss okehhh.. :)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. takpe la tembam skit.. baru chubby kan

a kl citizen said...

masalah sejagat tu... kat sini pun senasib

Jard The Great said...

peh.. nk jugak ilangkan tembam.. tembam is kiut maaa.. ehehe

Noli said...

tembam dh ker?upload latest pic nk tgk..hehe

sharamli said...

tembam la c0mel...hu3..tp kadang2 nk senyum p0n malu...nmpk pipi je kn..hi3

chekdenoor said...

Tembam ....ukhus perkataan paling sensitif kepada chekdee....jusmate5 ....waduh.....cam tak jalan gak jer ..... sedih...sedih...

GRuNGe said...

Dalia, kalau dapat cara atasi ketembaman, bagitau kay. Saya mau kasi ada orang cuba. Lalalala.

ibu_umairah said...

buat senaman muka.......mana ada temban!!!alah jangan takut lahhh.....

Framestone said...

mmg suke yg tenbam2 chubby2

meo188 said...

huhuhuhu... comel mcm shin chan :P